Leren denken en handelen als start-up

In een grijs jaren ’70-kantoor aan een lange laan in Amsterdam-Slotervaart huist de grootste start-up-accelerator...

Lees meer

10 tips om klantgericht te bellen (deel 2)

10 tips om klantgericht te bellen (deel 2) - Veel contacten gaan tegenwoordig via de telefoon en de mail. Miss...

Lees meer

10 tips om klantgericht te bellen (deel 1)

10 tips om klantgericht te bellen (deel 1) - Veel contacten gaan tegenwoordig via de telefoon en de mail. Miss...

Lees meer

Crowd Support: 'Wij raken niet in paniek bij terreurdreiging'

Veiligheid rond concerten is een hot item na terroristische aanslagen bij optredens van Eag...

Lees meer

Blog | Wilt u nog een flesje klantgerichtheid?

Bij een bezoek aan een overheidsinstelling zie ik nog net hoe een andere bezoeker bij z’n afscheid een f...

Lees meer
Eerdere berichten

Hospitality is het toverwoord voor Crowd Support
Story

Blog | Inspireren in plaats van motiveren!
Blog

Blog | Klantgerichtheid als way-of-life
Blog

Uw veiligheid in eigen hand
Story

Van crowd control tot predictive profiling
Story

Blog | Meer slim blauw
Blog

Investeren in trainees, belangrijker dan ooit
Blog

Wonen, inclusiviteit en leefbaarheid
Case

Blog | Werkgeluk
Blog

Trigion structureert proces met CCV Certificatieschema
Referentie

Meer artikelen

Breng me op de hoogte bij nieuwe artikelen

Door facilitaironline.nl te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen