Geert-van-der-Laar-ceo-Facilicom

Blog | De Why van Facilicom

Als Facilicom Group werken we hard aan klantgerichtheid. De volgende stap in ons werken aan ‘de meest klantgerichte facilit...

Lees meer

Hebben we wel meer beton nodig tegen terrorisme?

Door heel Nederland nemen steden, organisaties en evenementen beveiligingsmaatregelen tegen een mogelijk...

Lees meer

Technisch schoon én optimale schoonbeleving

Iedereen blij maken met schoon: dat is onze missie. We willen dat gebruikers van een gebouw zich prettig, wel...

Lees meer

10 tips om klantgericht te bellen (deel 2)

10 tips om klantgericht te bellen (deel 2) - In deel 1 gaven we je al 5 tips om klantgericht te bellen, in dee...

Lees meer

10 tips om klantgericht te bellen (deel 1)

10 tips om klantgericht te bellen (deel 1) - Veel contacten gaan tegenwoordig via de telefoon en de mail. Miss...

Lees meer
Eerdere berichten

Crowd Support: 'Wij raken niet in paniek bij terreurdreiging'
Story

Blog | Wilt u nog een flesje klantgerichtheid?
Blog

Hospitality is het toverwoord voor Crowd Support
Story

Blog | Inspireren in plaats van motiveren!
Blog

Blog | Klantgerichtheid als way-of-life
Blog

Uw veiligheid in eigen hand
Story

Van crowd control tot predictive profiling
Story

Blog | Meer slim blauw
Blog

Investeren in trainees, belangrijker dan ooit
Blog

Leren denken en handelen als start-up
Story

Meer artikelen

Breng me op de hoogte bij nieuwe artikelen

Door facilitaironline.nl te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen