Uit de Knoop bijeenkomst

Hoe verloopt de cyclus van een DBFMO-contract in de praktijk? Hoe ga je binnen een consortium met elkaar om, en hoe liggen de v...

Lees meer

Facilicom daagt relaties uit om samen te versnellen in energietransitie

Facilicom heeft flink wat kennis opgebouwd op het gebied van facilitaire dienstv...

Lees meer

Hulp hackende leerling maakt school veiliger

Leerlingen hacken hun eigen school, want het onderwijs loopt achter met de beveiliging. Sommige scholen zett...

Lees meer

Zakelijke klant lijkt steeds meer op consument

‘Sterke groei e-commerce zet door’, ‘Nederlanders kopen 23% meer online’ en ‘Omzet van pakketjes...

Lees meer

‘Klant krijgt meerwaarde nu we echte insider per sector zijn’

Schoonmaken is tegenwoordig zoveel meer dan technisch schoon. Het belang van schoon en de ...

Lees meer
Eerdere berichten

De 3 M’s van Outputgericht schoonmaken
Blog

Hospitality in Praktijk bij Brunel
Case

Blog | Waarom karakter?
Blog

Hoe geef je gastbeleving positieve injectie?
Case

Blog | De essentie van hospitality
Blog

Blog | Klanten willen (weer) als individu gezien worden
Blog

Handen uit de mouwen voor kijkje in heelal
Referentie

Gom en Zadkine bieden jongeren perspectief
Case

Blog | Hebben we wel meer beton nodig tegen terrorisme?
Blog

10 tips om klantgericht te bellen (deel 1)
Blog

Meer artikelen

Door facilitaironline.nl te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen