Facilicom Group zet stappen met Sustainable Development Goals

In het nieuwe jaarverslag doet Facilicom Group voor het eerst verslag van resultaten op het...

Lees meer

Hoe IoT passagiers met een mobiliteitsbeperking helpt op de luchthaven

Op Schiphol vragen jaarlijks 450.000 passagiers met een mobiliteitsbeperking hulp ...

Lees meer

Veiligheid ‘as a Service’

Veiligheid ‘as a Service’. Dat is waar het naar toe gaat, ook in de beveiliging. Niet meer de eigenaar zijn van bepaalde pr...

Lees meer

Risicomanagement: de zeven stappen van Fred Teeven

Een schoonmaker kan meer schade aanrichten dan een hacker! Daarvoor waarschuwde Fred Teeven tijdens ee...

Lees meer

Klantgericht werken, nog voordat een klant klant is

Begint klantgericht werken pas op het moment dat je bij een opdrachtgever aan de slag gaat? Niet als ...

Lees meer
Eerdere berichten

ASIS Europe 2018 benadrukt belang samenwerking
Story

Zorg elke dag voor een wow-momentje
Story

Van de gebaande paden af
Story

Studenten voeren marktonderzoek uit voor Facilicom
Story

Cyberveilig gedrag: handvatten voor de praktijk
Story

Circulair restaurant en clubhuis voor Utrecht
Story

Inspirerende leefomgeving laat mensen opbloeien
Story

Cyberveilig gedrag: waarom doen we het nou niet?
Story

‘Prettige werkomgeving maakt werknemers productiever’
Story

Facilicom: onopvallende gigant
Story

Meer artikelen

Door facilitaironline.nl te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen