Klantgericht werken, nog voordat een klant klant is

Begint klantgericht werken pas op het moment dat je bij een opdrachtgever aan de slag gaat? Niet als ...

Lees meer

Risicomanagement: de zeven stappen van Fred Teeven

Een schoonmaker kan meer schade aanrichten dan een hacker! Daarvoor waarschuwde Fred Teeven tijdens ee...

Lees meer

ASIS Europe 2018 benadrukt belang samenwerking

Als organisaties weerbaar willen blijven tegen toekomstige dreigingen, valt niet te ontkomen aan een hecht...

Lees meer

Zorg elke dag voor een wow-momentje

De naam van een van de grootste familiebedrijven van Nederland doet niet bij elke Nederlander meteen een belletje r...

Lees meer

Van de gebaande paden af

Sprankeling in de ogen van de studenten. Dáár krijgen Mieke Sprinkhuizen (Facilicom Group) en Tanja Zuijderwijk (Hogeschool Ro...

Lees meer
Eerdere berichten

Studenten voeren marktonderzoek uit voor Facilicom
Story

Cyberveilig gedrag: handvatten voor de praktijk
Story

Circulair restaurant en clubhuis voor Utrecht
Story

Inspirerende leefomgeving laat mensen opbloeien
Story

Cyberveilig gedrag: waarom doen we het nou niet?
Story

Hulp hackende leerling maakt school veiliger
Story

Facilicom daagt relaties uit om samen te versnellen in energietransitie
Story

Crowd Support: 'Wij raken niet in paniek bij terreurdreiging'
Story

Hospitality is het toverwoord voor Crowd Support
Story

Uw veiligheid in eigen hand
Story

Meer artikelen

Door facilitaironline.nl te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen