‘The show must go on’

Met zo’n 700.000 bezoekers per jaar is een schoonmaakbedrijf bepaald geen luxe. Het AFAS Circustheater stelt daarom alles in het ...

Lees meer

Schoonmaak-kwaliteit versus servicekosten: waar ligt de balans?

Voor woningcorporaties is het een eeuwig dilemma: waar ligt de balans tussen aanvaardbare...

Lees meer

Schoonmaken tussen de spoken: Halloween Fright Nights in Walibi Holland

Het begon twaalf jaar terug voorzichtig met één spookhuis. Tegenwoordig behoren...

Lees meer

SROI-verplichting doorzetten naar onderaannemer

Een ongebruikelijke vraag van Parnassia Groep aan haar leveranciers: zijn zij bereid een klein deel van d...

Lees meer

Duurzaam ondernemen is de toekomst voor de hotellerie

QO Amsterdam en Gom vinden elkaar in circulaire ambitie Het Amstelkwartier is een uitzonderlijk ho...

Lees meer
Eerdere berichten

Gom en Ingram Micro vinden elkaar in schoonmaakdienst-verlening bij bol.com
Case

Cum laude slagen voor schoonmaak
Case

Stakeholder Trigion aan het woord
Case

QO Amsterdam en Gom vinden elkaar in circulaire ambitie
Case

Uniek een-tweetje in de zorg: van Reakt-cliënt naar Gom-schoonmaker
Case

DUET regisseert transformatie Gaasperdam in harmonie
Case

Gom en Zadkine bieden jongeren perspectief
Case

‘Wat de studenten leren, zien we terug op school’
Case

‘We zijn op zoek gegaan naar de kern van onze rol als vrijwilliger’
Case

In zeven weken naar IFM
Case

Meer artikelen

Door facilitaironline.nl te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen