Zakelijke klant lijkt steeds meer op consument

‘Sterke groei e-commerce zet door’, ‘Nederlanders kopen 23% meer online’ en ‘Omzet van pakketjes...

Lees meer

De 3 M’s van Outputgericht schoonmaken

Outputgericht schoonmaken, resultaatgericht schoonmaken of resultaat gespecificeerd schoonmaken…het wordt allem...

Lees meer

Blog | Waarom karakter?

Begin met het waarom. Dat is de gevleugelde uitdrukking die de wereld in geslingerd werd door Simon Sinek. Wie kent hem niet, dez...

Lees meer

Blog | De essentie van hospitality

Twitter, Snapchat, Facebook, het is niet meer weg te denken uit ons dagelijks bestaan. En, het speelt een steeds grote...

Lees meer

Blog | Klanten willen (weer) als individu gezien worden

Al jaren is personalisatie een trend. Online je eigen schoenen ontwerpen bij Nike (sinds 1999!). ...

Lees meer
Eerdere berichten

Blog | Hebben we wel meer beton nodig tegen terrorisme?
Blog

10 tips om klantgericht te bellen (deel 1)
Blog

Blog | Wilt u nog een flesje klantgerichtheid?
Blog

Blog | Technisch schoon én optimale schoonbeleving
Blog

10 tips om klantgericht te bellen (deel 2)
Blog

Blog | Inspireren in plaats van motiveren!
Blog

Blog | Samen werken aan een positieve beleving bij de patiënt
Blog

Blog | Klantgerichtheid als way-of-life
Blog

Blog | Meer slim blauw
Blog

Blog | Investeren in trainees, belangrijker dan ooit
Blog

Meer artikelen

Door facilitaironline.nl te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen