Blog | Waarom karakter?

Begin met het waarom. Dat is de gevleugelde uitdrukking die de wereld in geslingerd werd door Simon Sinek. Wie kent hem niet, dez...

Lees meer

Blog | De essentie van hospitality

Twitter, Snapchat, Facebook, het is niet meer weg te denken uit ons dagelijks bestaan. En, het speelt een steeds grote...

Lees meer

Blog | Klanten willen (weer) als individu gezien worden

Al jaren is personalisatie een trend. Online je eigen schoenen ontwerpen bij Nike (sinds 1999!). ...

Lees meer

Blog | Weg met het cv

Het selectiegesprek is nog te vaak een uitwisseling van droge informatie en te weinig een manier om erachter te komen of je goed bi...

Lees meer

Blog | Hebben we wel meer beton nodig tegen terrorisme?

Door heel Nederland nemen steden, organisaties en evenementen beveiligingsmaatregelen tegen een m...

Lees meer
Eerdere berichten

Blog | Technisch schoon én optimale schoonbeleving
Blog

10 tips om klantgericht te bellen (deel 1)
Blog

Blog | Wilt u nog een flesje klantgerichtheid?
Blog

10 tips om klantgericht te bellen (deel 2)
Blog

Blog | Inspireren in plaats van motiveren!
Blog

Blog | Samen werken aan een positieve beleving bij de patiënt
Blog

Blog | Klantgerichtheid als way-of-life
Blog

Blog | Meer slim blauw
Blog

Blog | Investeren in trainees, belangrijker dan ooit
Blog

Blog | Werkgeluk
Blog

Meer artikelen

Door facilitaironline.nl te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen