Blog | De AVG is een zegen!

Het lijkt soms wel alsof we weer aan de vooravond van een nieuw millennium staan, of dat er een nieuwe munteenheid wordt inge...

Lees meer

Blog | Diversiteit

Net voor zijn teruggetreden als president-directeur van de Schiphol Group stelde Jos Nijhuis dat hij het liefst zag dan een man hem zo...

Lees meer

Blog | Partnership als vliegwiel

Als het om klantgerichtheid gaat, dan zijn er eigenlijk geen grenzen. Maar wat als een klant – een heel grote opdracht...

Lees meer

Blog | Directschoon, het nieuwe instapmodel van Gom Offices

Wat zit er tegenwoordig allemaal niet in een béétje middenklasse-auto? Climate control, ESP...

Lees meer

Blog | Rust, reinheid en regelmaat

Organisaties moeten agile worden. Maar zitten medewerkers daar wel op te wachten? Misschien willen ze gewoon rust, rei...

Lees meer
Eerdere berichten

Blog | Stop de kaalslag van Nederland
Blog

Blog | Twitter maakt bitter
Blog

Blog | Een eyeopener na negentien jaar ervaring in de schoonmaak
Blog

Blog | De sector-specifieke aanpak
Blog

Blog | Hoe maak je disruptief schoon?
Blog

Blog | Hebben we wel meer beton nodig tegen terrorisme?
Blog

10 tips om klantgericht te bellen (deel 1)
Blog

Blog | Wilt u nog een flesje klantgerichtheid?
Blog

Blog | Technisch schoon én optimale schoonbeleving
Blog

10 tips om klantgericht te bellen (deel 2)
Blog

Meer artikelen

Door facilitaironline.nl te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen