Blog | Rust, reinheid en regelmaat

Organisaties moeten agile worden. Maar zitten medewerkers daar wel op te wachten? Misschien willen ze gewoon rust, rei...

Lees meer

Blog | Twitter maakt bitter

Het is misschien wat laat om terug te grijpen op de kersttoespraak van Willem-Alexander, maar één zinnetje blijft maar hang...

Lees meer

Blog | Een eyeopener na negentien jaar ervaring in de schoonmaak

Na negentien jaar voor Gom klanten in het onderwijs en in kantoren te hebben bediend, ma...

Lees meer

Blog | Hoe maak je disruptief schoon?

Alles is tegenwoordig maar ‘disruptief’. De ene na de andere sector moet aan de disruptieve revolutie geloven. ...

Lees meer

Blog | Stop de kaalslag van Nederland

Een makkelijke quizvraag om te beginnen. Wat zou een opdrachtgever liever doen: a) het budget voor glasbewassing pe...

Lees meer
Eerdere berichten

Blog | De sector-specifieke aanpak
Blog

Blog | Hebben we wel meer beton nodig tegen terrorisme?
Blog

10 tips om klantgericht te bellen (deel 1)
Blog

Blog | Wilt u nog een flesje klantgerichtheid?
Blog

Blog | Technisch schoon én optimale schoonbeleving
Blog

10 tips om klantgericht te bellen (deel 2)
Blog

Blog | Inspireren in plaats van motiveren!
Blog

Blog | Samen werken aan een positieve beleving bij de patiënt
Blog

Blog | Klantgerichtheid als way-of-life
Blog

Blog | Meer slim blauw
Blog

Meer artikelen

Door facilitaironline.nl te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen