Geert-van-der-Laar-ceo-Facilicom

Blog | De Why van Facilicom

Als Facilicom Group werken we hard aan klantgerichtheid. De volgende stap in ons werken aan ‘de meest klantgerichte facilit...

Lees meer

Hebben we wel meer beton nodig tegen terrorisme?

Door heel Nederland nemen steden, organisaties en evenementen beveiligingsmaatregelen tegen een mogelijk...

Lees meer

Technisch schoon én optimale schoonbeleving

Iedereen blij maken met schoon: dat is onze missie. We willen dat gebruikers van een gebouw zich prettig, wel...

Lees meer

10 tips om klantgericht te bellen (deel 2)

10 tips om klantgericht te bellen (deel 2) - In deel 1 gaven we je al 5 tips om klantgericht te bellen, in dee...

Lees meer

10 tips om klantgericht te bellen (deel 1)

10 tips om klantgericht te bellen (deel 1) - Veel contacten gaan tegenwoordig via de telefoon en de mail. Miss...

Lees meer
Eerdere berichten

Blog | Wilt u nog een flesje klantgerichtheid?
Blog

Blog | Inspireren in plaats van motiveren!
Blog

Blog | Klantgerichtheid als way-of-life
Blog

Blog | Meer slim blauw
Blog

Investeren in trainees, belangrijker dan ooit
Blog

Blog | Werkgeluk
Blog

Blog | Samen werken aan een positieve beleving bij de patiënt
Blog

Blog | Pay for use
Blog

Blog | Samen investeren in de toekomst van jong Rotterdam
Blog

Blog | Rotterdam werkt!
Blog

Meer artikelen

Breng me op de hoogte bij nieuwe artikelen

Door facilitaironline.nl te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen