Trends in de facilitaire dienst­verlening

De facilitaire branche staat in de komende jaren voor verschillende uitdagingen. Facilicom is als grote facilitaire dienstverlener natuurlijk heel benieuwd naar hoe wij daarop in kunnen spelen. Daarom hebben wij een groot aantal van onze klanten gevraagd wat zij ervaren en wat zij op zich af zien komen. Deze informatie delen wij graag met u in dit document. We willen u informeren over de relevante trends en wat
dit voor u kan betekenen.
Dit document is tot stand gekomen door met een groot aantal van onze klanten een inhoudelijk gesprek aan te gaan. Deze gesprekken vonden in de maanden april en mei van dit jaar plaats tijdens zogenaamde klantforums. Tijdens deze forums gingen steeds acht tot tien klanten met elkaar in gesprek over onder meer de belangrijkste trends in de sector. Bij elk forum waren circa twintig Facilicom-medewerkers aanwezig. Hun taak was écht te luisteren en zich te verdiepen in wat u – onze klant – daadwerkelijk beweegt en bezighoudt.

We schetsen in dit whitepaper een aantal ontwikkelingen en trends, en geven tips over hoe organisaties hierop in kunnen spelen. Klik op de knop hieronder om het volledige whitepaper te downloaden.

Gerelateerde artikelen

Door facilitaironline.nl te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen