Facilicom gaat nog meer kennis delen

Facilicom gaat nog meer kennis delen. Daarom zet Facilicom sinds dit najaar nog sterker in op content marketing. Met nieuwsartikelen, achtergrondverhalen, cases, whitepapers, columns en blogs wil Facilicom informeren, prikkelen en discussies aanjagen. 

Thema's zijn onder (veel) meer: vakkennis, operational excellence, efficiënter werken, HNW, integraliteit, PPS en DBFMO, klantgerichtheid, hostmanship, duurzame inzetbaarheid en social return. Frequente bloggers als Geert van de Laar en Peter de Visser krijgen gezelschap van bijvoorbeeld Martine Geurts (vice-president Facilicom), Marleen Berk (directeur P&O Trigion), Paul Janssen (marketingdirecteur Facilicom) en nog vele anderen.

Volg ze via LinkedInTwitterFacebook en natuurlijk deze website. Reageer en praat mee!

Gerelateerde artikelen

Door facilitaironline.nl te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen