Blog | De essentie van hospitality

Twitter, Snapchat, Facebook, het is niet meer weg te denken uit ons dagelijks bestaan. En, het speelt een steeds grotere en niet te onderschatten rol in het bedrijfsleven. Maar soms grijp je toch weer even terug naar een nostalgisch middel. Voor het schrijven van dit blog over hospitality bijvoorbeeld, pakte ik mijn pen en een stuk papier. Het velletje stond al snel vol met veel leuke ervaringen – de nostalgie – van de afgelopen elf maanden.

Echter, hospitality is een beetje een hype aan het worden, je hoort het woord dagelijks voorbij komen. Te pas en te onpas. Ik las zelfs ergens dat hospitality het nieuwe werken is. Bij Gom Hospitality doen we niet mee met de hype. Dat hoeft ook niet als je hospitality ‘ademt’. Wij richten ons liever op de essentie van het woord. Waar worden onze klanten, en belangrijker nog de klanten van onze klanten, nu echt blij van? Waar worden zij door verrast en hoe bezorg je ze nu echt die spreekwoordelijke kers op de taart? Dit is ook waarmee we ons onderscheiden.

In de hotelschoonmaak zijn we de new kids on the block. Klanten waarderen onze frisse, eigenwijze en rechtdoorzee-aanpak waar iedereen zo naar op zoek is. De afgelopen maanden zijn we in de hotelschoonmaak gegroeid van drie naar twaalf hotels, simpel door te doen waar we goed in zijn en afspraken na te komen. Niet alleen naar onze klanten, maar zeker ook naar ons personeel. Alleen met personeel dat zich goed voelt, kunnen we dagelijks waarmaken waar we voor staan.

Gom Hospitality is transparant in haar hele dienstverlening. Dit is ook de reden waarom we alleen medewerkers inzetten als we ze zelf kunnen begeleiden. Daar doen we geen concessies aan. Dit werkt efficiënt. We weten precies wat er speelt, kunnen zo nodig snel aan- of bijsturen én de prijs-kwaliteitverhouding garanderen.

Om nog even op de nostalgie terug te komen: er was ooit die grote postbezorger met de slogan: ‘een kleine moeite, maar een groot gebaar’. Daar ligt de essentie van hospitality!


Rogier Lussenburg, rayonmanager Gom Hospitality

- 1 november 2017 -

Gerelateerde artikelen

Door facilitaironline.nl te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen