Hogere klanttevredenheid in vier stappen

U weet als geen ander dat het in de facilitaire dienstverlening uiteindelijk allemaal draait om tevreden klanten. Om u snel inzicht te geven in waar u staat als het gaat om klanttevredenheid én welke stappen u kunt nemen om uw klanttevredenheidscore te verbeteren, hebben wij een APK-model voor klanttevredenheid ontwikkeld. Een eenvoudig model waarmee u in vier, cyclisch te doorlopen, stappen werkt aan een goede fundering.

Waarna u zich kunt ontwikkelen tot een goed presterende organisatie en vervolgens kunt uitgroeien tot een excellerende organisatie, die stuurt op enthousiaste klanten en medewerkers. In deze whitepaper leggen we u graag uit hoe dat in zijn werk gaat.

Het APK-model is tot stand gekomen naar aanleiding van verzoeken van verschillende klanten om hen te helpen hun klanttevredenheidsscore te verbeteren. De tool is ontwikkeld op basis van onze jarenlange ervaring op het gebied van onder meer Hospitality en Hostmanship, en onze uitgebreide kennis van de vakliteratuur.

Klantgerichtheid betekent voor Facilcom co-creatie, partnership en transparantie, initiatief nemen, willen vernieuwen en innovatie, betrokkenheid, flexibiliteit en maatwerk. Met dit APK-model zetten we daarin een belangrijke nieuwe stap.

Download whitepaper

Gerelateerde artikelen

Door facilitaironline.nl te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen